Wednesday, July 29, 2009

So tired of these games..

Seriöst. Jag tycker jag skriver långa inlägg nuu, men gash back in the dizzleee var jag helt galen ju haha! Gick tillbaka till 2007 och mina inlägg va en hel sida långa typ :O Guess I had more of a life back then! (HA! knappast) ..iaf, försöker hålla mig inom rimliga gränser nu.

Kollade trailern på en ny CW serie som börjar i höst! The Beautiful Life. Tror den kan vara bra faktiskt. Ser lite Gossip Girl ut, fast handlar om mode, och Misha Barton är med. Plus Corbin Bleu (High school musical) och den där blonda Disney tjejen som jag aldrig kan namnet på..


Idag har jag först fått fint besök av Eve & Martin. Vi vandrade lite, jag i tshirt och vinter-uggs ehm, och eve som en liten rock prinsessa :D Sen ringde Johanna lämpligt och så begav vi oss till Linda! DET va längesen vill jag lova. Vi hann skratta massvis och jag fick se goa USA bilder! Nu inser jag hur mkt jag kommer ångra att jag inte köpte Ramones tshirten heller, tills jag äger den! Vilket jag ska göra, tillslut. Nu är det Tacos-afton bokad på torsdag! Linda är sugen SUGEN sugen på tacos, och det passar utmärkt för oss andra med haha. Muumma.



Kvällen avslutades i min soffa med glass och hallon! Jag mår fortfarande illa dock, jag o johanna har ätit alldeles för mkt glass på väldigt kort tid! Jag äter typ aldrig glass över huvud taget såå. (Only if its chocolate) Men Johanna ska vara uppe med tuppen imon, och jag tänkte försöka mig på detsamma, så får jag lite fart på mig själv.. När vi satt i soffan o kollade E! Sexiest Doctors, så kom jag på igen att jag verkligeen uppskattar uppkavlade armar!! HEJA DET! Och.. en som har det väldigt ofta är såklart..

..men det är faktiskt inte JUST därför jag tycker om det. Promise.
SE! Den hära outifiten t.ex. galet snygg!

Jackie

1 comment:

Evelina said...

Mysiiiiigt.
Älska uppkavlade armar javisst. Alltid. Åhh! Ska klä Martin idag. haha. docka frågetecken. JAG RINGER DIG NU!