Tuesday, July 14, 2009

Snarki snarki

Ih nu har vi flyttat. GASH det ar fint i Dubai Marina! Sitter vid ett engelskt tangentbord fyi! Ska sova alldeles nuuu, jag o eve ska gymma imon mahaha och sen softaaa vid poolen exakt hela dagen! typ. Idag brannde vi oss allihopa :( och det gor ont under mina ogon.. som en riktig svensk! Sag lokarna vid poolen idag med hihi, jag o eve fick oss ett vink och "Later" innan vi akte darifran woow! Jag kunde dessutom lika garna varit med o kastat boll med dom i poolen for jag fick flera "Sorry" "Cheers" "Heads up!" nar jag duckade undan fotbollen en o annan gang.. :P
Har filmat lite runt i Springs med, sa det far ni se snart hur det ser ut.

Uuh sitter o nyser o snorar (scuuse me).. det ar nagon blandning av forkyldning och ROK! Varfor roker man inomhus? som alla i detta landet. i REALY would like to know..

jajaa.. nu ar vi snart pavag hem hihi. Lagoom skont nar jag ska packa upp och ha pa mig VAD jag vill, och kan ata god mat gash. Skriver mer imon.. Frida don't worry, vi ska leka massa innan vi akeeeer! Hej da middag pa Tacobell hahaha v

Jackie

2 comments:

Anonymous said...

Vi längtar jättemycket efter er, studsmattan är tom heeela tiden!
Var rädda om er.
Kram

Victoria said...

gud va fin du är i headern! :)