Monday, July 13, 2009

No place like home.

Kvällen har spenderats at Dubai Mall och i soffan.. igen? Gash, låter sorgligare än vad det är faktiiiskt :) Jag har kollat Jeepers Kreepers och Oceans 11! Alldeles för rädd för den där himla skräckfilmen och allaa i den andra är så himla stiliga :) There's something about Clooney. Paula o Frida kom hem för en stund seen, out and about har dom varit, så nu ligger vi utspridda och babblar av oss allihopa.


Nu har vi löst vissa saker igen.. steg för steg :) Det är braaa braa med vänner all over the world måste jag säga! Imorgon ska vi flytta till Tarek, ostress. Min puls halverades och jag andas nu normalt igen.. tror jag iaf! Har surat över 500dhs jag tappade bort häromdagen, mystiskt!!! MEN ok ok ok ok jag fick fel växel så den va inte ens min men ändåååå gash. Just let it go. SÅ det finns iaf hopp om en lugn sista vecka, men jag vill inte säga något för tidigt. Kharma is a.. ni vet.

Blir så sjukt glad när jag får mina fina sms från the ladies in the states! Johannaa o Linda är på språng, i Las Vegas nu!? Ååååh.. jag vill med !LÄNGTAR efter bilder and more info mmhm. Första Cali-snyggingen är spanad påå, det gillar vi, och mer blir det nog. v

Jackie

No comments: