Wednesday, July 1, 2009

Is there any better way?

Iih, nu har vi fixat våra visum! No problems what so ever. De vanligtvis sura männen gav oss flera leenden idag och sa tillochmed till oss att komma tillbaka hahah.. Förmodligen underlättades resan av Khaleds Escalade och den underbaraa musiken!! Buuumpin! :P Dock körde han som en gaaaaaalning, mitt hjärta stannade flera gånger och erica började svettas hahah..

Nu är vi hemma och har ätiiiit så nu finner jag mig själv ensam framför tvn igen! Eve o erica har lagt siig. Tina är med sin man-candy, såå snart dyker Frida o Baaaula upp från work hihi! Meeen en så länge klaarar jag mig med alla festliga filmer som finns här! Indiana Jones gloor jag på nu. Mkt spännande film, men skrattar mest åt allt hahaha. Nu dök det upp ett rymdskepp med :S hmm.. hahahah. Shia är brun och stilig som vanligt!! Så det uppskattas. Föööör övrigt längtar jag tills vi har inskaffat Transformers så vi kan gå på 2an igeeen, med frida!!! :D längta längta!!
Jackie

No comments: