Monday, July 6, 2009

We are wild and young..

She stole everything your heart desired,
now you want it back..

FU once again :) hahaha.. "How do you spell Fired Up? ..FU! ..uhm no not really?" Jaaag gillar den filmen. Ih och nu kom jag på, att jag gillar kläderna jag köpte igåååår mahaha! Ser fram emot att ha på mig dom, exkat då jag planerat att jag ska ha på mig dom! ..och inte för att vara sån, men det fååår inte vara dåligt väder i Sverige när vi kommer hem! GET IT? Såå ni där hemma har litee att leva upp till nu, tack. ............................no pressure.

Idag har jag eve o erica legat vid poolen ett tag och stekts sen frusit till is! Mkt spännande kombo må jag säga. Så nu går evelina runt och är röd som en tomat mahaha stiliigt! Heja heja heja aftersun!!

Jag undrar vad som sker in Paris, hello? Har jag noll koll kanske haha.. iaf så uppskattar jag denna bilden på Francisco från hans Ford Models "show package". Gå in på models.com and I will say no more..


Under dagen ska vi städaa huset och fixa fint till ikväll! Sen blire lite godingmat ikväll and such :) Mkt möjligt att det blir ut o vandra lite med! Tänkte ta med kameran o filma lite så ni seer hur det ser ut over here and such, om det inte blir för mörkt!

Big f Deal,
Jackie

No comments: