Tuesday, July 14, 2009

Have you been living under a rock for the past weeks?

I am what I am ..what can I say?
Assa.. jag dor, detta ar helt sjukt! HUR kan man prata sa mkt?! NEJ, inte ens bara prata, utan vara SA himla irriterande!! I DIE. Vet inte om det ar kharma som forsoker forfina varan hemkomst sa vi uppskattar kara Sverige even more? I sure hope so.. Evelina halsar pa denna fronten, alot! Och att hon ska blogga imon, nar naagon ar pa jobbet host host. Frida du hade dott har.

Nu har vi kollat All the boys love Mandy Lane, hihi. Himla bra fast..... psych? We knew it though! Fina farger i den filmen med, sant uppskattar jag mkt. Massa bra musik med! VIKTIGT. Harligheter out and about mmmmh. Blev sugen pa Never Back Down nar jag sag denna filmen, MEN det far bli nar vi ar back home! Gash, ingeen ska fa forstora den filmen.



Yes SO ni som bryr er (maahaha JAG) here is the 411 on miss double D.
(I heart u NICK)

Idaaag har jag o eve varit valdigt flitiga! delvis iaf. Forst solade vii i, skuggan :S when that didn't work gick vi till GYMMET!! Det ni mmhm. I en timme var vi dar nastan, sweet. Det finns en cd-spelare och mick dar, saa detta kan sluta illa for man ar ensam hela tiden typ hahaha. we like. Sen har vi solat o badat for real, sista steket innan bajjvadret hemma :P Bra visst? OCH kollat pa helaa Snatch (med STORA storningar under filmen TYST!!) Sen finns det lite olika planer for resten av dagarna.. Burjh, yacht, park, club, mall.. maybe.


Jackie

1 comment:

F said...

Vous me manquez mes fleurs! J'espère que vous aimerez et profitez de la dernière fois. Vous me manquez et je pense de vous.