Friday, July 10, 2009

Ask me no questions..

..and I will tell you no lies.

Oh, nu har jag preciiiis för första gången i mitt liv kollat på heeela Thelma & Louise! Precis som Frida och sedan Paula sa så va den väldigt härlig. Himla hemsk dock? Usch vilken konstig situation att hamna i.. kan tänka mig lite varför, men ändå liksom! Brad Pitt är föööör stilig i filmen iaf! En äkta all american boy haha.

För övrigt så har vi bokat våra biljetter idag! Jag o Evelina åker tillbaka till sverige den 20 Juli! Check in mitt i natten söndag.. Så det är 11dagar kvar typ. Akwardness, men kommer bli spännande iaf. Så idag har vi alla tjejer varit runt på ställen vi inte besökt förut. Väldigt lyckat och väldiiigt varmt! Gash.. Johanna o wifey beger sig till Cali exakt om några timmar juu! ÅH fusk, ska bli reeedigt kul när vi alla är samlade på samma världsdel o ska lekaaaa!! Share some gooood memories!

Jag har färgat mitt hår! Mahah.. det är brunt bara iofs men allt det ljusa är väck! Sååå me like :) Hem o få bort det slitna bara så e det goddan. Imon är F o P lediga, så det blir hääng här hemma under dagen tror jag men kvällen består av Plastic och house party! Blir det sista festen innan sverige må tro? Isf kan jag inte tänka mig ett bättre ställe att ge Dubai en kiss goodbye. Cross my fingers, good kharma.

Jackie

1 comment:

h said...

jag har inte sett den filmen än ;P