Wednesday, October 7, 2009

även ändå.

Sitter i kontoret och väntar på att vi ska åka till stan o äta luunch (frukost för oss andra).. Har faktiskt börjat vänja mig lite vid Mac nu! Har aldrig varit ett fan, men det går faktiskt litee fortfare så. Kan vara det att jag inte suttit vid en fungerande dator på redigt lång tid med.

Vill ha nya TeenVogue som kom ut för någon dag sen i USA. Chanel Iman och Jourdan Dunn på framsidan.. köpte den senaste i långsammaSverige med Taylor Lautner häromdagen.. himla bra är den dock såklart som vanligt! Plus att jag är nog lite av ett fan av D & C nu. Good stuff i den! Kristen Stewart är ju bara för ball med.

Kristen-stewart-dazed-08172009.jpg


Idag ska jag på skolmöte på CIS och lite hääng på stan efter det :P. Är ju på jakt efter en jacka! Har sprayat mina skor nu så det kan regna huuuur mkt det vill mmhm! PLUS att Paris i November är in the booking! Mitt hjärta hoppar av lycka och jag är PUMPED!!!!! Nu dör datorn snart.. later!

Jackie

No comments: