Monday, October 26, 2009

Come on Vogue!

..let your body go with the flow.

Sitter i soffan och fixar med mina miljoner album på facebook, som förhoppningsvis är cut down to ett mycket mindre antal när jag är klar hehe. Ganska addicted to uploadning för i tiden :P Såååå kul är det intee att kolla på mina bilder nej haha. Även om vi har redigt mycket kul att visa ska ni veta. Mest crazy måste vara de 10 albumen jag la upp från USA 2007! Hahahahahaha HERRGUD! Det var nog iofs för att jag la upp dom snabbt, alla på en gång, när vi fortfarande var där.. men seriously?

Fick finfint samtal från Barca förut. Hade ett litet talk med min bror! OM 9DAGAR SITTER JAG PÅ PLANET TILL PARIS. J'adore Paris, visst? Och vi uppdaterade lite och kollade så att det snart är all set inför resan:) Jag fick ett minus i kanten för att jag skriver uuut mina ooord med så många vokaleeeer. Vilket jag faktiskt gör, hela tiden hahah. Men det är noog för att det ser så himla allvarligt ut annars? Inte direkt så att jag skriver det när det ska se snyggt och rätt ut. It's relaxed :D haha.. men ska arbeta lite på det nu då. Bloggen är dock mitt space och jag får skriva vad/när/huuuur jag vill ;)

Jag sitter hemma här idaag, för att jag ska fixa massor med just Paris. Stuff to do, check out, kontakta, maila, kolla upp, boka in.. you know, stuff like that. Så det finns lite gott på schemat när jag kommer dit! Förmodligen kommer jag vandra omkring själv för det mesta med eftersom Linc jobbar när vi är där! SÅ jag måste plugga lite innan hehe. Kul kommer det bli i vilket fall som helst. Hade varit himla skönt att hitta laddaren till kameran innan dock, så jag slipper låna någons. Inte för att det spelar så stor roll egentligen :P Men våran äär ganska bra så hihi.

Har nog sagt det innan, meen jag längtar tills nya TeenVogue kommer ut! Mina favos Jordan Dunn och Chanel Iman on the cover! För övrigt är hon gravid, miss Dunn. Spännande visst? 89a tror jag att hon är.. och det var inte planerat, fyi. Sånt som jag vet, så ni slipper bekymra er :D
Jackie

No comments: