Saturday, October 3, 2009

Running around like a clown on purpose..

Jag sa precis till evelinaa att jag alltid börjar mina inlägg på samma sätt(såå, ojoj, nuuu and so on..) så nu går jag pang på istället.

Vi är ensamma hos V, hon är med sin kära familj längre upp i landet som sagt, och vi har crashat hos henne över natteeen :D Efter att ha stressat runt i stan efter mat, bestämde sig vagnen att helt plötsligt inte gå hela vägen till västra frölunda, så istället hoppade vi på en buss som tog ungefär en halvtimme längre??! Helt plötsligt var vi ute i bushen igen a la Floda look-a-like?

Anywho.. vi fick i oss vår mat tillslut (mindre god sushi för eve och slapp kycklingsallad för mig) PLUS tacochips, och lite bilar :$ Nu har jag lite kramp, to much perhaps? Och klockan är redigt mycket så vi ska bege oss till sängs snart haha.. måste fixa mitt hår imon och löka lite på stan innan FEST woop woop! Lisa har fyllt ÄNNU MER och ska firas för fullt;)
pigga och glada, såklart.


Jackie