Thursday, October 1, 2009

..mitt i veckan sådär!

Jaha nu äree Oktober! Höst höst woop woop. Sitter..halv ligger på stolen/över bordet och måste genast förflytta mig till en säng eller soffa!!! Gissar på mammas rum framför tvn mahaha..

Igår gick jag o Eve med Martin och Sam ut! Full fart, om inte annat. Som lovat :) Det var Bliss sedan Nivå. Riktigt kul, lite för kul? på en onsdag. Nu är veckodagarna screwed up men det e ok för snart äre helg!!

Idag, har jag, tro det eller ej, varit på möte med pappa och en kund! Det gick jätte bra, just put your game face on. Och nu gåre framåt i full fart, så nu gäller det att fokusera :P eller nåt.

I alla faaaaaaaaaaaaaall.. SERIÖST Jacqe, säger jag till mig själv och går o lägger mig. Snart kommer Evelina och vi ska bryta ihop lite tillsammans haha. Och skratta mest kan jag tänka mig?

Jackie

No comments: