Tuesday, October 20, 2009

some things just go hand in hand.

Om man blir såå glad av någonting, så man glömmer allt annat för en stund, borde man inte göra det för resten av sitt liv då? DET tycker i alla fall jag hade varit rätt sweet.

Lika sweet som Lovebug videon mmhm. Har ni inte sätt den så kollar ni NU! Det är intee den videon under, fyi. Meeen där är dom lika söta och jag uppskattar den. Idag får jag göra precis vad jag vill, utan att bry mig det minsta om vad någon annan säger. Oj, nästan som annars med kanske?.. Anywho, JUST WATCH IT!

Imorgon blire lite jobb, och inget mera ont in my chest hoppas jag. Sen filmmys med nanii! Boomboomclap. Och då är det onsdag? eller? noll koll nu. Meen det löser sig nog. Paris är bokat FOR SURE och nedräkningen börjar nu! for real hihi. HUR mysigt kommer det inte bliii undrar jag heeerregud. Jag undrar för övrigt vad kontrollanten på vagnen trodde idag när hon frågade efter busskort och jag började lipa haha.. "Hallå du haar ju stämplat dumbass!?" Ne så sa hon inte men.. hon tänkte nog att något shady va på gång. Oh well..

Jackie

1 comment:

erica said...

Hej! Vilken fin blogg du har. Fastnade en lång stund här inne. Otroligt inspirerande!hit återvänder jag gärna! Jag bloggar också, en mode/design/mat/glamourblogg. Ikväll har jag fortsatt lagt upp bilderna från vårt bröllop i Paris!
Återigen, tusen tack för titten!
Kramar Erica