Sunday, October 25, 2009

This time baby..



Nu är det redan kvääll.. och EXTRA mörkt. Man har väll, nästan, ställt om alla klockor till vintertid nu visst? Jag har förvirrat mig själv hela dagen i alla fall men nu är det gjort!

Igår, förresten, på vägen hem från stan, träddade jag Sandra på bussen!! Herrenågooon va längesen vi sågs! Bara lite prat hit o dit på internet men ojoj! Vi hann remenissa snabbt över dagarna när vi hängde på smyrnaläger osv haha, good times!

Alldeles om en stund ska jag joina JB och leka lite i kommunen hihi. Mysigt skare bli! Lite styling ska vi få bevittna, nu när Lindawifey är frisör a la proffs mmmhm! Måste säga att, jag drar tankarna tillbaka till sommartider himla ofta när jag glassa omkring med detta underbara gäng :D Men..jag försöker vara duktig och göra det bästa och mesta av hösten/vintern som är i fart nu! Härligt och soft skare vara. Enkelt men snyggt liksom. You get it?

lite stockholstreestyle.com åt folket.

Ny musik är good stuff.


Jackie

2 comments:

Linda Strömberg said...

mysipyse vare ikväll. mera häng oftare!! pussåpill frugis! <3

Jackie said...

jaa it was indeed! massa mycket mer sånt :D as soon as hihi. lovedovee