Sunday, October 11, 2009

part one..

Nuu samtidigt som jag skriver.. har jag gått igenom, inte ens halva, bloggen haha! Tänker hela tiden "OK enough already!" I mean.. jaag vet ju vad det står? Fast sen märker jag att jag har glömt massa festliga och ofestliga grejer. Tuuur det (och förmodligen syftet) med bloggar mmhm. Så gott folk, jag har haft denna bloggeeen sen 2007, slutet av 3an! Hade varit HIMLA kul att läsa om 1an och 2an med..men det är väll lika bra i guess!

Marreee skickade precis ett klipp till evelina hahaha. Han är bra på sånt! Häromdagen fick jag massa andra spännande klipp och detta är fööör kul, så watch it!!



Skriver om en stund igen hoho. It's gonna be a loong night. Är inte riktigt redo för helgen att vara sluut :/

Jackie

1 comment:

Nathalie said...

ja du måste i alla fall slänga iväg ett hej och hälsa från mig, (haha hon vet nog inte vem det är) det är ganska så varmt här fortfarande 32 grader kanske, men det sorligt att säga det men det är ju nästan kallt för oss ökenbor, man får ha en lien tunn tröja på sena kvällar... burr.... haa!