Saturday, October 17, 2009

Mys på stan!

Jag äär trött som en dåre, somnade nästan i stan förut haha! Sååå jag drar det lite snabbt.. Jag och Johanna har lekt hela aftonen. Vi började med Idol, halva programmet typ. SÅ på söndag är det tvmys och Idol repris som gäller med massa Jordin Sparks woopwoop! Efter det vare snowboard film på Parken dåå med lite roliga boys på plats :) Men filmen var inte allt för rolig så efter det gick vi direkt, och myste på Condeco med Beyoncé i bakgrunden! We love.

Imorgon äre bröllop som gäller! Och lite party kanske? HOPPAS att vi hinner fixa mitt hår på dagen gash.. det har faktiskt växt en bit nu wuhuu. Nu somnar jag.. åååh jag vill kramas, med en sweetness. Någon som har anyone ledig? Didn't think so.

Längtar till nya Nylon kommer ut för övrigt! Vill ha både tjej och killtidningen fööör Megan Fox är på den ena och Zac Efron i den andra, mmhm double up. Himla stiliga bilder med, det e ballt. Och jag är lite sugen på en till bok med?
Jackie

No comments: