Sunday, October 25, 2009

Light up the sky like a Flame,,



Såå.. ännu en mysig dag på stan kan man väll säga? typ iaf. Trötta var vi kanske mest idag haha.. Mycket som snurrar i huvudet på både den ena och den andra. Imorgon är det söndag och herreguuud vad lite jag ska göra :D Kan ni tänka er? Jag ska ställa in mig mentalt på veckan som kommer, och andas så lugnt det går fram till onsdag! För övrigt köpte jag en hederlig svensk tidning på vägen hem förut, CHIC heter den tydligen. Den såg tillräcklig ut, och kostade 25kr! Festligt visst? De lite tyngre tidningarna behöver man en redig handväska till haha.. Anywhoo.



Här är lite grejer som cirkulerar i mitt huvud för tillfället. Från FAME såklaaart. HUR mkt vill man inte dansa livet ut när man ser den? Och kämpa lite för sin egen skull för något man älskar och uppskattar mmmhm. Memories säger jag bara! DANSA är bra skit ska ni veta. Känns extra surt att tänka på det när jag för tillfället går runt med ett stelt tjockt knä, som inte går att böja.




OCH om min pojkvän kunde sjunga mig till sömns, eller bara sjunga alls....hade jag varit ganska nöjd. Sen får han hemskt gärna vara exakt lika söt som Asher Book. SNART snart snart kommer New Moon ut, iiiih!! Det går inte ens att beskriva. Jag LÄNGTAR. Kommer vara i extas under hela november tror jag? Av flera anledningar! PARIS och NEW MOON på en o samma månad. Det ni!!

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

hihisåg de där linnet i Malmö och tänkte direkt på dig, tänkte faktiskt köpa till dig MEN fattig som jag är tänkte jag till slut om.. Synd om dig, bra för mitt konto! :D

Jackie said...

ååh hihi festligt!! :D Jaa, och nu har jag ju det så ;)