Monday, October 12, 2009

Tell me how I'm suppose to breathe with no air.

Nu är jag tillbaka hos V! Endast Eve o Martin häär dock :) Dom håller på med..jag vet inte vad..blogg battles? Just nu spelar dom in någon sorts stripshow hahahaha. på skämt peeplz! Det kan mycket väl vara så att det dyker upp lite videos här o var hahaha. evelina : hihater.blogg.se martin: marto.blogg.se CHECK IT! Har för övrigt inte riktigt insett än att jag ska till Paris själv! Alltså, resan dit då. MYSIGT! Tääänk om det händer något (peppar peppar) dom uppskattar ju faktiskt inte engelska! Ska ha med en sån liten fin ordbok a la Need To Know! Hihi. Me, myself and I.


Iaf så gick mötet braa i lerum och min hjärtrytm är nere på nästan normalt snart, hoppas jag. Måste hem o andas ut känner jag! Lite jobbigt däär med inget internet meen ska till kontoret and so on imorgon. Bla bla vet inte ens vad jag säger nu! MÅSTE NOG ÄTA PERHAPS!? Blir så jäklaaa nervös för ingenting!!! ONÖDIGT.

Veckan kommer bli kaos, good and bad. I feel it redan nu.. Helgen kommer nog bli ännu värre haha. I KNOW that redan nu. Meeen ok, stopp stanna andas, nu tar vi dagarna en i taget.

Jackie

No comments: