Sunday, October 11, 2009

Stuck in bed..on the sofa.

Söndag exakt som den ska vara.. Jag ligger i soffan hos V, eve på golvet, och V inne på sitt rum. Alla med varsin dator och egna serier att kolla på haha.. How very social of us! Men iaf, det är söndag då ska det vara lugnt..


Sen blire in till stan och mysa, det uppskattar jag verkligen. MYSIGT. Jag är café sugen, blev inget igår så ska hejja för det idag perhaps? På tal om igår.. så försökte jag få bort min plötsliga sushi rädsla genom att äta det från ett ställe jag tycker ooom! Det gick bra först men efteråt mådde jag galet illa igen, urk. SO, no more sushi for me! faktiskt.

Kollar Vampire Diaries, 3 avsnitt i rad nu. Ligger lite efter med alla mina serier. Men ååh det programmet är såå mysigt. Stephon är så härlig, och lugn, och fin :) Det skulle varit något! Bra musik har dom med..


Börjar bli liite hungrig nu! ..och är lite sugen på att duscha hmm.

Jackie

2 comments:

Jennie said...

Åh jag gillar den serien oxå =) men har du kollat true blood? om inte, Gör det =)

Jackie said...

:D Jaa i have! några avsnitt när jag klickat på tvn haha, men den är riktigt bra med faktiskt!