Friday, October 2, 2009

It's all good, 'till it's not so good anymore..

Fy det går inte så bra med mina "lägga mig tidigt" försök.. Men kan säga att jag förbereder mig mentalt och tar det for real efter helgen dåraa :)

Idag har jag häängt hemma all day! Nanii joinade på kvällen och vi har lökat framför JONAS, she liked it vihoo! Då är jag nöjd haha. and she's got a crush on Kevin (you heard it here first peopls!!) Eeeehm, kiddin. Nu ligger jag i soffan och mår illa.. har äntligeeen kollat the Hills och the City, och känner att jag exakt kommer vilja resa bort asap som vanligt när jag kollar de serierna..



Sen såg jag en annan sak.. andra bilder. and I die. VA inte såå himla SÖT!! Lovely. Namn är rättat nu med, hehe. I say no more.. Herregud, och jag insåg att jag måste fixa mitt hår sooner rather than later för jag vill ha fint hår nuuue.
classic but true
"You always want what you can't have.."
Köpte en ny väska i fredags! Himla mysig är den, liten o fin! Såg en annan jag tyckte om mycket meed, allt från Gina. Vill ha en väst med :( flera..olika, så nu ska jag fanken få jobbet att fungera så jag kan SHOPPA!! bland annat O:) I wish jag hade lökia skor.. Klickade lite på style.com och såg massa festliga "street style" bilder. Plus väskan med nitarna under, dök äveen upp i Kristen Cavallaris armar i avsnittet mmmhm. I SAW IT FIRST! :P
..hur ont i fötterna tror ni att man får? Tycker inte om dom egentligen, men daamn, det måste vara en liteen som har dom på sig haha.



Nu sova..
Jackie

No comments: