Thursday, October 29, 2009

Hey little Princess, you look like a mess..

Åh åh, jag uppskattar Taylor Swift! Hon är ball. Ung o smart och i fullfart :) Sen uppskattar jag Taylor Lautner som hon hängt med det senaste. För ballt, och udda, med Taylor och Taylor? Hahaha.. Hmm, det behöver jag ju aldrig oroa mig för dock.

Om ett tag ska jag möta evelina, efter det kan det gå hur som helst! Låter la kuuul?

Idag har jag varit på coachning och varit snurrig i huvudet som vanligt. Blir med o mer nervös inför Paris tror jag. Good and bad. Vill åka nuu, och bara fixa allt runt om kring as soon as possible. Ibland önskar jag att ens liv kunde fungera som en dator! Om man samlar grejer i en mapp och bara klickar upp den när det behövs och fixar allt steg för steg. Det hade varit käckt tror jag! Meeen så är det verkligen inte, så mitt huvud kommer nog snurra ett tag till.

Igår dåraa. Först var jag på sjukan en stund efter det lekte jag o eve i stan. Efter HUNDRA sega år joinade vi mario miles mike dias och jeremy, och fick leka lite med våra M pojkar :) Sist men inte minst, som jag skrev då, kollade jag eve o marre på the Martyrs, hemma hos honom med chips och popcorn (som jag och eve åt upp). Den var faktiskt inte scary denna gången, men den är ju så sjukt obehaglig! Det ryser och drar i hela kroppen när man ser den, usch. Målet är att så många som möjligt skall se den och lida med oss haha.

Här är stilhets västen från H&M!! Sweeet.
melikemelove.


Jackie

No comments: