Saturday, October 17, 2009

'Cause you would if you could, don't lie.

WOHO nu har jag äntligeeen rakpermanentat mitt hår! Eller Kimberly haar. Så nu är jag ett steg närmare hårförlängning :P Borde klippa det lite med egentligen, topparna liksom..meeen neh. Nu sitter jag i köket och kollar JB filmen igeen och väntar på att fixa klart håret. KIMBERLY GILLADE DEN MED, även om hon inte visar det fullt ut! DON'T DENY IT! mahaha.

Sen är det bröllop i Världskultur muséet! Usch vilket ord, museum!? Oh well.. deeet ska bli kul for sure! Och lek and stuff med JB (detta kan bli confuzzling, men ah.. JOHANNA alltså) Woop woop saturday all day!

Btw. Om ni behöver idéer till halloween såå är Heidi Klum en hejjare på att klä ut sig haha. Check it! http://www.modelinia.com/slideshows/heidi-klum-s-best-halloween-costumes/285

Nu måste jag äta.. frukost? hmm..

Jackie

No comments: