Saturday, October 10, 2009

Gotta dance like a fool!


...................RIP Jonas Brothers
30 okt 200920:00
Stockholm, Sweden
31 okt 200920:00
Malmo, Sweden

DÄR har ni det gott folk! Datumen som skulle göra mitt år (en stor del av hösten iaf) men ICKE! Vad jag har hört så blir det inga december konserter alls.. buuh, kom precis på att jag ska kolla in OM dom ska till London för då ska jag verkligen dit..(vilket jag precis skrev att dom intee ska i know!) Åååh jag vill seeee. och nu skrattar folk åt min lilla notis här, men me LOVE. sådesååå!! Får bli i USA nästa år isf??

För övrigt är jag med eve och victoria, vi har lökat framför Wild Child! Alex Pettyfer är en hawtie, men det visste vi ju redan! Hello face. OCH för att snabbt hoppa till ett annat ämne så har vi lökat i stan både idag och igår. Jag har ÄNTLIGEN inskaffat en skinnjacka thankyouverymuch, som inte ser ut som alla andra i staaden. Och lite annat nödvändigt inför hösten mmmhm. Myshet! Men iaf, det jag skulle komma fram till är att det finns...faktiskt..inga stilheter på stan!! Jag vet inte om det är för att sådana kanske inte hänger omkring i stan, men idag speciellt var det fullpackat med folk och vi såg inte en ända som ögat fastnade på. Surt. Det är ju faktiskt en stor del av att shoppa. Good looking clothes and faces mahahah.

Sen var jag duktig och lyssnade igenom alla mina Cobra Starship låtar på min mp3. Har lagt in massa utan att lyssna på dom, och precis som jag tänkte hittade jag några fler favoriter än Good
Girls Go Bad! Såå här är den senaste hiten, hehe. Living in the sky with Diamonds.



Imorgon ska det fixar hår, på allihopa i lägenheten! Sen blire stan under dagen och bio på kvällen! We like. Det är så himla mysigt ute nu när det blir mörkt tidigt. Jag uppskattar sånt! OCH nu har jag fått jobbdatorn vihoo, är inget proffs på Mac än men det kommer nuuuug.

Jackie

2 comments:

JB said...

JACQE JONAS SANDBERG!
what the F?
Du är den besattaste besatta människan jag vet!antagligen mest besatt av alla besatta människor som finns.
USA ska vi till, då kan vi matcha med jonas brothers!
Hahaha men du ÄR rolig <3

Jackie said...

mohahah i knooow! jag har lärt mig att leva med det nu också (you called me jonas mihihhi!)

JA på roadtripen, så kör vi rätt igenom konserten, inte bokstavligt talat men you know ;D