Tuesday, October 6, 2009

..going crazy.

Är på jobbet..nu! och ska iväg till Lerum snaart för att konstatera (igen) hur dålig min syn är!! Såå snart blire stora brillor på mig, hehe, INTE.. Linser tack! Sen får vi se hur bra jag orkar hantera dom ehm. Kanske blir ett par stiliga glasögon en vacker dag :)

Ialla fall.. så funkar inte vårat internet hemma! och jag går snart under pågrund av det. HERREGUD VA FRUSTRERANDE! PLUS att någon idiot har hackat sig in på min facebook och skickar massa galet hit o dit.. så nu är det spärrat :/ uh. Har iaf en fungerande jobbmobil nu, så keep it coming.

Ska leta höstjacka i veckan, woop woop! Fryser ihjäl både hemma och utomhus nu ju.. ska för en gångs skull försöka hitta någon jag verkligen tycker om och inte nöja mig med något halvstilgit, thankyouverymuch. 

Mitt hjärta går på högvarv och min kropp hänger inte riktigt med så jag babblar mest nu. Ska ringa lite mer innan jag gåår ner till gråbo. Det är mycket som händer nu och jag vet varken höger eller vänster känns det som! It's all for the good, och det är tillräckligt motiverande att veta att jag fåår bra grejer att arbeta med...och PENGAR till resor gud vet vart. Blir alltid lika sugen på att plugga såfort jag börjar jobba :P och tvärtom när jag pluggar iofs..


Oh well.. shut me up allready.
Jackie

No comments: