Friday, October 23, 2009

Kryckor, nice to see you again! not.

Yes, mitt knä flippade ur igår kväll...igen. Var ändå ett tagsen nu dock? Hmm.. SÅ nu blir det kryckor ett tag, inte allt för länge hoppas jag.

Ligger i sängen tröööött och hungrig. Jag måste faktiskt äta något!! Och lyxa till med lite Oboy tillomed? Igår va jag o eve med martin and his crew på Bliss! VET NI att jag uppskattar den klubben himla mycket. Eve med! Och Martin :) DET är himla mysigt fooor sure. Man träffar rätt intense people där, ehm ehm host host :D Sen att jag inte kunde hoppa omkring spelade ju iingen roll för evelina har varit min krycka hihi. Jag gick inte mycket stiligare för det dock :/ Oh well..

Se här va mysigt! Ingen som håller på med en låt om mig? Nehe.. didn't think so. Taylor deserves it though!


Imorgon ska jag sova uuuuut, och sen ta det luuugnt så mitt knä kan bli braaa. Sen är det bio på kvällen, woopwoop FAME! I'm gonna learn how to fly, high! Ska ta bort mitt plåster med, uh. Flashbacks?

Sweet dreams,
Jackie

1 comment:

Nanii said...

intenseeeee är rätt ord för den gossen ja! Haha for sure! ONSDAGGGGG NU !!!!