Thursday, October 29, 2009

ColdAsIce


Galet kallt i mitt rum för tillfället. Ej ok, jag gömmer mig under täcket och kan knappt skriva såå jag lägger upp stiliga bilder bara hihi. Får berätta om idaag..imorgon :P Vi kollade i alla fall den störda skräckisen igen hos marre. och jag undrar lite varför? Jag har preciiiis förträngt den. Men hey, han tyckte den va lite scary (erkääänn bara) så det va värt :D

Jag vill ha en myshets stickad tröja från H&M!! Herravdelningen jaa. JB jag snor dina snart mmhm, lugnt eller? Den som finns på BikBok uppskattar jag med! Även om jag aldrig provat den :P Men den seeer så himla go ochperfekt ut, man vill bara mysa i höstmörkret när man ser dem allihopa hihi.


Jag är även redigt sugen på den långa stickade pälsen från H&M, den med! Himla bra affär det dära.. I alla fall så är det inte den på bilden. Men i stort sett vill jag bara ha en päls haha.. Lite längre då, så sitter den fint över jackan med! Efteeersom att inte hela sverige går runt och ser ut så just nu :P JAG gillar det för att det är bekväämt och stiligt, och jag är som sagt verkligen inte redo, eller sugen, på att dra på mig en maffiajacka än :P Det måste ju faktiskt minst snöa för sådant trams.


Detta var ju kanske härligaste combon ever? Eller vad sägs? Rysslands någonting tidnings redaktör vid namn någonting. She's young, and she gorgeous :) Ballt visst? Det kan nog dra till sig lite blickar här hemma i svea. Men det gillar vi så man sticker ut lite från alla svenssons som skuttar omkring!


Här uppskattar jag.. väskan, såklart.. men kedjorna eller fransarna whatever som hänger ner vid halsen! Mycket fräsigt hahah. Vet inte om de sitter på klänningen eller om det är en väst typ? Ballt äär det, och det är bara till att klä upp sig eller softa ner det lite! Vem gillar inte kedjor liksom!?

Sist men verkligen inte minst. lite färg i de mörka vädret! Snyggingen och en av mina favoriter, Arlenis Sosa, stilar upp sig (och skryter) i en himla fin röd klänning som jag känner INTE hade varit lika stilig på... någon annan? När jag ser bilden tänker jag även på, hur jag längtar/saknar min solfina färg jag får på sommaren. När det inte gått sådär overboard you know hahaha. Nu är vinterblekheten på ingång, usch, I can feel it! OCH see it. Urk. Anywho, lite färg är alltid fint!!

Som jag sagt till så många idag..håller jag på att bli sjuk. Tror det är jag själv som gör det :/ SLUTA UPP MED DET JACQUELINE. You hear me? Uuuh, palla nya och snuva. Please don't be any worse when I wake up? :(

Nighty.
Jackie

2 comments:

JB said...

mina oversized HMgoodies är mina och dom får du tyvärr inte sno. men du kan få låna dom någon gång då och då PARIS kanske EHM EHM ;D
xoxo

Jackie said...

hahah ååh surt! Men javisst ett lååån för jag väll nöja mig med då :D:D<3