Wednesday, October 28, 2009

Sweet dream or Beautiful Nightmare.

Åh åh jag ska sova så fort jag kan haha. Syr om lite grejer bara så kan inte släppa det just nu :) Meen det är något fel på vår övervåning!! i KNOW it is. Igår när jag kom upp till övervåningen fick jag maxad nysattack. Idag är det samma sak. Ska exakt städa asap..
SKINS ÄR PÅ TV!! Hihi. Jag uppskattar den serien alot.. himla rå ändå på något sätt, men dom är roliga anyways! Sid är kul. Och Dev Patel är ju med hahaha, ännu mindre och spinkigare än i Slumdog. Och nästan alla från Tormented (förutom Alex Pettyfer!!) You know, filmen jag älskar men ännu inte sätt :P Go Britain go! Är himla sugen på London för tillfället.

Imorgon ska jag till sjukan på morgonen, sen möta eve i stan en stuuund. Jag orkar inte vakna och ha feber varenda dag? Det är faktiskt lite skumt. Det är nog jag själv som gör mig sjuk har jag kommit på. Idag har jag träffat Lotta i stan, ätit på Bon Vivant, spanat rea i stan ooch lekt med eve och JB på kvällen! Maxat chips, som vanligt för mycket på för kort tid. Men det var bara idag! Är lite mer kontrollerad these days? Ändå.

Come fly with me, come fly let's fly away..


Jackie

No comments: