Wednesday, October 7, 2009

Work Hard, Play Hard!

Är hemma hos V, all alone! helt plötsligt hihi. Eve o Martin är på matrunda nummer två, för allt dom behövde fanns tydligen inte på Lidl. Låter som en storslagen middag i afton visst? Så nu sitter jag här och tar igen dator tid hihi.. längtar SÅ himla mkt efter min egna lilla macbooooook som kommer nästa vecka iih!!

Igår, för övrigt köpte jag FINALLY det underbara halsbandet från Accessorize! Har ni sett det? NEJ det har ni inte för att det är ju tydligen bara jag som ser det! ÄRLIGT! Varje gång jag går in sjäälv hänger det där fint, men när jag har försökt visa Evelina ett par gånger är det BORTA! Sinnes? Påtal om Pariis så ska jag kolla flyg exakt nu, herregud! Hade mitt CIS möte förut och det gick jätte braa. Iofs kommer jag inte gå på just den skolan i Paris eftersom jag inte känner för att förstå...inget? av vad folk säger. Men Istituto Marangoni finns i Milano, Paris och London, så winkwink big ben. MEN all on my mind nu är PARIS!! MYSHET och efterforskning på hög nivå!

Snart är det helg! Mmh skönt, exakt inget planerat. Måste nog städa exakt asap dock..så lyser det fiiint föralltid sen. not. Jag uppskattar inte hets om städ? Ibland jo, men.. don't forget to breathe chokee?
Här är stilhets tidningen jag längtar efter already! Plus att jag vill fortfarandee fixa mitt hååår. Varför är det mycket tjat, lite happening?! på MIG. Must do nuuu. Så det kan blåsa fint i vinden haha, rakt och långt! helst.
Nu the City & the Hills.
Jackie

2 comments:

The Hills & The City said...

Gud vilket snyggt halsband=)

Nathalie Frederiksen said...

http://trollungeidubai.blogg.se/index.html

there you go!

Neeeej, ska du till PARIIISS!! nu är jag avis, vill också dit! Gillar ditt halsband btw! du måste berätta om allt här du kommer tillbaka!!

men vad gör din far då? =)