Saturday, October 24, 2009

Shallow water. Deep secret.


"I'm me, and I'm not trying to be anyone else. And I like him and he likes me, so.."

Kollar Kelly&Luke: In 24Hours på mtv.co.uk och dom är såå söta haha! Kelly Osbourne och hennes model boyfrieeend Luke! Han är 19 och hon 24.. Men naw, dom är söta ihop!

Nu ska jaaag göra mig iordning, fixa mitt håååår! Mamma gapar efter internet så.. Igår vare mysigt i stan med martin och eve. Först FAME dock bra bra film! Asher Book är en söthet som heter duga! Det blev good good mat på Greenwich med hihi. Jaja, det var lite sammanfattat iaf! Måste bara säga att jag älskar vädret ute nu, där är liksom inte kaallt tycker jag? Är det skumt? Min halsduk och skinnjacka äger världen i guess!

Benet är i läkningsfas hehe, så jag haltar lite fortfarande.. som en stel apa.

Jackie

No comments: