Friday, October 16, 2009

A good day for sure!

Nu är jag verkligen trött, och har sagt i några timmar nu att jag snaart ska lägga mig! Men orkar inte vakna med datorn i knäet kl 5 inatt typ hahah så jag SKA lägga mig när jag skrivit klart här! (vilket lika gärna hade kunnat vara runt den tiden..)

Anywho.. Ballongflyget var riktigt kul faktiskt! Minus mina köldskador. Jag var redigt nervös innan men när vi väl lyfte va det bara sköönt. Vädret var perfekt under hela resan och landningen kändes knappt, alls. Jag spanadedjur och såg tillslut ett rådjur som skuttade omkring och en räv som sprang! Ballongen skrämde ju alla djur i exakt alla hus typ :P Det va coolt när vi åkte över sjöarna för det var som att åka över en spegel hehe, sååå jag vinkade till mig själv, såklart. :) Plus att vi hade en rolig PILOT som tog hand och underhöll mig under kvällen. Han hade galet roliga saker att berätta som han varit med om hahaha, kinda crazy men bara kul!! Ska se om jag lyckas få upp bilderna jag tog med kaameramobilen, på internet sen hehe. Fick åka med på restaurang efteråt med, gott gott lax lax!
*

Victoria's Secret är verkligen en lökhet. Allt från kläderna - parfymer - smycken - modevisningarna. SERIÖST. Hur kan man vara en sån snygg människa? GO V.S MODELS! hihi.. Alla mina favos är gravida för tillfället haha, inte Ana dock, eller har precis fått barn.. Alesandra Ambrosio, Gisele Bundchen, Adriana Lima och Ana Beatriz Barros. All brazilians, for sure, och pratar lika FINT allihopa! Go ladies!
*
Jag älskar Vampire Diares, ju.. och Family Ties är ett galet mysigt avsnitt. Så om ni inte följer serien KOLLA på det iaf! Och nu tror jag att jag minns varför jag inte tyckte om mr actor innan! Det är från O.C!! Minns inte vem han spelade men när jag läste att han var med där såå visste jag! NU uppskattar jag honom iaf, sweet. Läs på hemsidan teenvogue.

Paul Wesley
Plus att nu har jag pratat lite mer om..det. Inte DET det, utan bara.. det, liksom! Jag har gett upp, som sagt. Eller rättare sagt slutat anstränga mig. tyvärr? Men ah, vet inte riktigt. Folk spelar öööver här, herregud så seriöst är det inte! Man måste ta det lite som det kommer liksom, men inte tappa bort sig själv helt på vägen. ...eller något, said the old lady?! Får nog skärpa mig.

Jag..längtar..till.. PARIS! Har börjat fundera på vaad jag ska ta med mig. SKOR? liksom, always an issue. Åhh, kul skare bli iaf! Kommer nog skriva det minst en gång i varje inlägg fram tills att jag åker. (4-8 november host host) Mysiga kvällar i en wonderful stad, full of lights. Hääärligt. Plus att det dyker upp signs överallt nu! Metro hade ett uppslag om "allt om paris", fashion week har precis varit så det bara ööser fram bilder och reportage på min mail från style.com (mest) and the list goes on. Det ska bli GREAT helt enkelt. Någon som vill låna ut sin kamera till resan perhaps? Ehm, får fråga pappa snällt. Ska iaf spana som en dåre, på allt! Hotties, kläder & stuff och allmänt stiliga saker!
Tänk nu.. att jag bara sätter mig upp ur mitt ruffs och tar en bild. Då hade jag kunnat se ut som den första bilden, meeen nehee det skulle jag aldrig göra! Jag ser ju ut som den sistaa hihi. Rolig jag eeee. Åh mitt huvud exploderar snart..
Jackie

No comments: