Monday, October 19, 2009

It's time for us to work it out..

Nu nu nu somnar jag alldeles snart, alldeles för sent. Ikväll har jag lekt hos JB, med SATC filmen och glaaass. Båda två var nog ganska trötta men vi babblade inte mindre för det :D mahaha.. och jag fick skryta och flasha min dator lite. JB är ingen hejare på mac måste jag säga haha, men det vet hon ju själv så då är det som så mycket annat, väldigt okej! Premiär för mys tshirten med! Ska komma på lite mer kreativa sätt att matcha den in the future hoho. Idag blev det svart tshirt, svart linne, svarta legins, svarta strumpor, svarta skor, svart jacka, svart halsduk. Ehm..

Nu vet jag inte ens vad jag skriver. Ska vara hos pappa kl 9 imon och fixa litee, efter det får vi se. FÖRRESTEN! Jag flyttade alla lådor i garaget till förrådet iii garaget idag, hurtigt aah, och i en påse där låg min missing in action bikini!! FRÅN USA YOU KNOW? Åh, alla delar!! Heaven! Synd att säsongen är över..men som jag o JB bestämde så får jag använda den hemma i vår bubbeeelgrej. Sweet!
Lite sådär från bröllopsfesten igååår dåra!


Sweet dreams dåra,
Jackie

2 comments:

JB said...

Jag är bäst på mac, de vet ju alla :D

nanii said...

åhhhh hittade du bikinin? WOHOO! jag kom just på att vi inte setts på aslänge och att jag glömt att operationen är imon. i die. jag fick ont i magen.