Monday, October 19, 2009

hangin' in the office.

Jag funderar på..
.......varför har jag ont i huvudet? fortfarande.
.......att köpa ett par vita converse! Asap. (bra i höstvädret ehm not)
.......när vi ska hinna förlänga mitt hår? KÄRA MAMMA O:)
......hur/om jag ska ringa, för jag sitter faktiskt i kontoret.
......vad som händer annars i veckan?

Operation imorgon, just det ja.. Hmm, har en ny doktor och sköterskorna på avdelningen är faktiskt lite roliga såå det kan nog gå. (som det ska, behöver jag ju inte säga för det är det inget annat som gjort :P) Men aah ska inte sova över eller något så får se hur humöret blir resten av veckan!

En grej som jag faktiskt märkt mycket det senaste när jag härjat omkring så mycket med detta jobbet nuu, är att jag blir verkligen sugeen på att få fart på det jag verkligen vill göra! Motivation liksom :D och det är ju tanken bakom det hela med så woopwoop! Skynda please, dock.

Vet inte huur många gånger jag lagt upp denna videon på min blogg, men det va galet skönt att snooza till denna videon och låten imorse i mitt kolsvarta rum! Med min mysigaaa myströja och fluffiga täcke :P oj vad jag inte vill gå upp.


Back to business.
Jackie

No comments: