Sunday, October 18, 2009

'cause you know that there's lessons left to learn.

Mmmhm nu kommer ett till SÅDANT inlägg! :D I'm used to it, ni ..20 pers.. som läser are used to it, right? (uppskattar er 20 väldigt mycket hihi)

Jag uppskattar också att JB är ett VÄLDIGT stiligt band. Ett gäng redigt snyggt klädda killar. Denna intervjun lägger jag upp..inte för att hon står som ett z och smaskar, eller för att ljuder är sämst, utaaan för att NICK är så himla stilig i den :) och dom svarar på väldigt bra frågor. Lite mer svaar bakom själva svaren om man säger så hehe.

Sedan har jag faktiskt tryckt upp World War III på favoritlåts listan haha. Av mina 55+ JB låtar på min mp3 så äär den där uppe i toppen! Sedan ett tag tillbaka nuu men. När skivan först kom ut sa Kevin att det är en av hans favoriter att spela live. Och hääär ser ni why why why!

"I don't really look forward to heartache, but it helps to get a couple of good songs out of it occasionally, so in the end it's worth it i guess.."

Nu ska jag gå ner och ätaa frulle, och dricka thé med honiiiing hihi.
Jackie

No comments: