Thursday, April 22, 2010


"Better find your way out of your fear"


Mmh, vardagsrumsgolvet är min vän idag. Vad är det för dag förresten? Solen lyser in så fiiint och värmer gott. Kaminen är igång, så det kan nog vara den som gör det med.. Min huvudvärk är nästaan borta, knaprar is och hoppas på det bästa. Har kört lite hemmagym men vet inte om det hjälper något? Guess it's just one of those days.

Jag har även sökt lite jobb sodontpissyourpantsok? :)



"Jag tänker på mina drömmar, och endast drömmarna. Inte hur jag tar mig dit, vad det krävs eller hur lång tid det tar. Jag tänker bara på drömmarna. Får inte tappa fokus. Men nu då, när tankarna tar slut som lugnar mig. Panik, magont och darrande händer." ..and so it goes!

Jag undrar.. varför blir jag så himla nervös och ångestladdad i onödan? Sen tänker jag..är det i onödan? Me thinks not. Sitta här, hemma..är i onödan, förmodligen. And back around it goes.. Nu ska jag ställa mig i djungelduschen ett bra tag tack.

Jackie

1 comment:

Anonymous said...

vad tycker vi om att rumpan syns lite på sista bilden? snyggt or nooot?