Thursday, April 15, 2010


"Datum Amore
, Ad Defendum"

Ojoj, vaknade och mådde illa? Like hung over illa! Sen kom jag på varför haha.. drömde mig bort inatt tror jag, låångt bort! Till något lugnt ställe. Sedan vaknade jag och reality hit me :P Men jag har nu tid att äta frulle i lugn och ro och preppa lite till..sedan äre intervju som gäller! Solen är på min sida idag med så det känns skönt.

För att fortsätta på de nya låtarna jag fann igår.. Ke$ha. Blev lite orolig i första versen men sedan när refrängen kom var jag hooked! Lika rolig och festlig musik som alltid!



Läste på någon..kändis blogg?..om Jen's Pirate Booty, ett märke på nätet med huur söta kläder som helst! Vet inte varför men när jag såg lite bilder tänkte jag på vår lilla road trip till sthlm för några årsen hahah (time flies!) Och den fina privatbryggan vi invaderade i det mycket fina området!! Något sådant hade varit skönt i sommar my ladies.
Jackie

No comments: