Tuesday, April 20, 2010

"Smart girls can laugh at them selves
and still have fun"


När jag hör Kings Of Leon - Use Somebody, blir jag glad!! Den låter så himla..jag vet inte, man kan släppa allt från första sekunden den spelas. En riktig rush tänker jag på, och sol, and luuuv :)

Nu skall jag förbi Allum, sedan bege mig till gymmet tänkte jaag. Grå trist tisdag, det brukar ju vara det man gör det till men.. jag är fortfarande för fast i igår. SÅ därför tar jag på mig en glittrig tröja, så jag inte ser lika paralyserad ut i alla fall. (Det syns iofs inte ändå haha..) För övrigt trodde jag hela dagen när jag kom hem igår att det var fredag? Och att jag skulle andas ut under helgen....meeen vaknade idag och så vare tisdag hahaha. Spännande.

Vet ni vem som är cool? Och väldigt vacker and talented? Lily Collins. Blir nog the Blind Side ikväll..mysig film. Vad gör folk denna veckan? Någon som har planer för valborg, som är snart, tydligen :D?

..Jackie

3 comments:

eve said...

vad fiiin du ääääääär, kom hit nuuu så ska jag köpa neonstavar! (euwh inte något äckligt menat)

Ida C Gustafsson said...

mycket fin bild och vilka läckra armband.. :D

Haha vaad är neonstavar?? :D

Jackie said...

tack ida g! Det är ett stort plastigt awesome armand haha :D Deeet är sånna där man hade i munnen back in the day på alla discon du vet hahahaha...

OCH Spaanks, yes yes Nanii fullt med rave om en stund hahaha!!