Wednesday, April 14, 2010


"Eyes are open whide. Hands have been untied"

Jag ligger lite efter på TeenVogue fronten. Och tidnings fronten, som jag sagt innan.. Men har ju tjatat hit och dit om både den och Nylon, men när jag sett dom ute i affären lockade dom inte lika mycket! Läste ju faktiskt Miley Liam intervjun på internet och Vampire Diaries grejen räckte inte för Nylon! MEN kommande månad är Karlie Kloss med i TeenVogue, och hon räcker gott och väl till för moi. Tror jag.. då är det nog lite mer vår med också!
Och på tal om tidningar. V Magazine gör alltid spännande editorials, med färger och former. Här har ni senaste för spanska V. Mest känner man ju igen Alexander McQueen's wacky skor och skinnstuff, for sure. Men allt är ganska ball ändå!


Yes, jag är vaken sedan 45min tillbaka och tror det får bli så för dagen! Dags att gå upp alltså..inte att jag ska somna om och sova resten av dagen hahah. Kimb sa att pappa skulle lämna något till henne vid 7.30 så jag vaknade av att någon tutade utanför vårat hus (och det finns ju ett...."hem"...och en skola där så varför det nu skulle vara till mig vet jag inte) när jag kollade på kl var den helt rätt 7.33 och jag rusade ner hahahahaha. Det var bara att gå upp och lägga mig igen, ingen pappa där inte. SÅ nu tänkte jag gå ut och springa med musiiik i öronen och sool i ansiktet! Så har jag massa tid till annat resten av dagen sedan!


Jackie

No comments: