Saturday, April 17, 2010

"I don't know what planet you're on..?"



Nu har jag kollat ikapp mig lite sådäraa då. Ensam på en fredag agaain haha. Mamma kom hem vid 22 och då parkerade jag i hennes rum med hörlurar och skräckfilm! Vet inte om den räknas som det dock? Som jag tjatat iaf och finally! Alex Pettyfer är freakin good lookin i must say!! Innan det vare Youth in Revolt, hahahaha, i die. Den var lite skum dock? Väldigt Superbad över det hela och det är ju TOPPEN! Blev även väldigt sugen på ett house party? Hmm, skräckfilm = fest..skumt.

Och som vanligt när jag..bara hör dialekten..LONDON, shall we? Aaah mysig stor liten stad, med massa snyggt folk och mysigt prat. Det planerar vi in i drömmarna. På tal om det, ska jag våga sova ensam där uppe nu? Vågar knappt öppna dörren, hade ju varit typiskt om Kimb kom hem precis då så jag tappar datorn i golvet, halkar och bryter mitt knä, slår i huvudet och hamnar i koma. Yeees that's just my imagination peopls.

Jackie

No comments: