Friday, April 23, 2010

"Taking it to the next level"

AAAAAAH JAG DOG PRECIS, och började nästan gråta av lycka och minnen, Step Up 3D TRAILERN!!!! Twitch är meeed, Moose är dääär, killen är hawt, tjejen ser exakt ut som hon i 2an men bättreee och aaaah DANSA DANSA DANSA I 3D!!! AWESOME!



Dagen började med att jag försov mig, men det var no problems för jag fick privat coachning i stället! Jag var seeg från gymmet enligt Kim och nu är jag hemma waiting for the chickeeen i ugnen. Fredag woopwoop! Tror faktiskt Oasis tidning O'Collections, har gjort in dag!? Otippad och skit grym, med intervjuer från Pixie Lott, Sky Ferreira and many more young promising artists! Sånt är grymme.

Det blåser som bara den ute så jag håller mig nog inne under eftermiddagen. Sy om lite kläder kanske? Fixa och trixa anyways.

Jackie

No comments: