Friday, April 9, 2010


"Look for the girl with the broken smile"

Hmm, jag litar på mer sol denna veckan? Jag ger inte upp! Är det inte under helgen det brukar bli bättre? För att det är så många ute och kör och pajjar ozonlagret typ.. eller något sånt? Fast då borde det regna eller :S ... neeh, nu är jag nog för trött. Har spelat piano i 2 timmar? Tiden går verkligen fort när jag sitter där hoho..

Någon som fortfarande kollar Top Model? Säsong 13 är precis klart..tror jag..och nu är det ju bara korta som är med (lol). Men anywho så VISSTE jag att denna tjejen skulle vinna!! Den tysta konstiga, som alla sa, men damn va bra hon blev på bild! (rödhåriga) Här är Heritage 1981's Spring 2010 look book! Huuuuuur hääääärliga bilder som helst. Aah! SOL och VÄRME och NAKET nu tack mahah (skäms inte).

Märket är "syster linjen" till Forever 21, som för övrigt hade massa härliga saker dom med såklart. Blommor blommor, Linda ligger redan steget före. Blomster fantast! Medans vi andra hakar på! På med brillsen och fram med kameran.

Jackie

No comments: