Monday, April 5, 2010

.
"I'll be seeing you.."


Finns det någon som tar åt sig mer av filmer än jag? Middag hos pappa idag igen, och filmen för kvällen tänkte jaag skulle vara Adventure land, med Kristen Stewart b.la för den har jag inte sett än!! Sååå när jag zappar omkring på tvn fastnar jag för ett face jag känner igen so very well. And that muuusic!! Aaah, jag dör. Pearl Harbor är verkligen min favorit film, hands down, det har den varit sedan första gången jag såg den. (Blir lika ledsen från första minuten varje gång jag ser den dock..) Såg, gjorde jag dock inte på flera dagar efteråt eftersom jag gick och lipade dygnet runt och sörjde min otroligt snygga pilot jag förlorade i kriget 1941. hahahahaha. Men ååh, hela filmen är så vacker, musiken, människorna, USA back in the day, allt allt allt!

Och nu är the Notebook preciis slut. Den filmen vill jag inte ens börja prata om, snyft snyft, i love that one too! Tror jag är lite lovesick? I need an all american boy :) Ut och leta bland soldaterna perhaps? Såg för övrigt Sean Faris sticka in lite här och var i filmen med hihi! Tänk att vara casting ansvarig för den filmen phew!




Jackie

No comments: