Tuesday, April 13, 2010


"Just like I should, I'll get ya good!"

Hahahaha asså McLovin, I die! Man får aldrig nog och bara man hör namnet börjar man skratta. Läste en intervju precis för filmen Kick-Ass (som jag för övrigt måsteee seee!) Detta läste jag: "Mintz-Plasse broke out in the 2007 comedy Superbad, playing Fogell, a nerdy virgin sidekick with the hilariously ill-fitting name McLovin on his fake Hawaiian driver’s license. Och jag skrattade som bara den när jag tänkte på filmen.. "McLovin!? MCLOVIN!? Who do you think you are, SEAL? Hahahahahah MÅSTE SE DEN IGEN SNART!! Perhaps i sthlm evenanii? hahaha.

Den 13e Maj, tror jag det var, är Demi Lovato med på Grey's Anatomi! Hon spelar en schitzofrenisk young lady (nej jag har ingen aning om hur det stavas). Det blir festligt. Skönt med lite non-Disney från våra unga favoriter!

På tal om Disney.. Chelsea Staub från JONAS är very pretty. Hon hade ju världens frisyr i första säsongen och nu har hon kapat det mesta! Blir alltid sugen på en lång page när jag ser folk som har en fiin fripp! Dock hade mitt inte fallit lika snyggt, så jag ångrar mig ganska fort igen. Hon tar massa härliga bilder som hon lägger upp på Twitter med.

Nu ska jag nog sova.. eller iaf lägga mig i min säng :P Somna till en film om en stund? Haven kanske! Den är ju ganska hemsk dock? Glee har premiär ikväll!! GOTT FOLK som vi har längtat efter en ny säsong visst? Madonna och Lady Gaga sjunger dom ut om.. niiice.

Jackie

1 comment:

Evelina! said...

hahahaha in sthlm it is!