Saturday, April 17, 2010

"I don't think we're bad.. don't think we're bad at all"

Redan helg alltså. Har bara mys i stan och inget planerat! Underbart, för jag förväntar mig mycket sol. Göra inget och förvänta mig mycket...lät fel när jag skrev det så kände jag hmm. Undrar hur det går för Johanna uppe i Sälen? Hon skulle betala sin fulla VAGN på systemet igår, och sedan ringa upp, men har icke hört av sig! Har vi försvunnit in i dimman perhaps? Jag visste dock bättre när jag satt i omklädningsrummet, än att vänta på hennes samtal, för aah.. ni ser ju hur det gick! xD

Har jag sagt att jag ska satsa på en kamera såfort jag har money? Det ska jag i alla fall. Har sagt till mina kära vänner att det skall satsas på en polaroidkamera för sommaren, och dokumentera fint old school style!! MYSIGT det behöver vi på våra äventyr!



Jag skall även provjobba på Måndag gott folk! SÅ, nu var det sagt. Enough said :) Jag längtar i alla fall. Fingers crossed, fortfarande! Vihoo!! Nu blire fruuukost. Solen har gömt sig ser jag, huuh..

Jackie

2 comments:

Anonymous said...

Vart ska du jobba:)?

Jb said...

Babe! Du fanns med mig i tanken iaf ;D call you latero xoxo