Friday, April 16, 2010

"Make believe in miracles, my friend"

Denna veckan har jag sovit ganska tidigt faktiskt(för att vara jag). I'm proud, och har mått mycket bättre under dagarna! Inga galna head aches eller övertröttheter :P Så det känns ju ganska väldigt bra..slippa gäspa det första man gör när man sovit för länge? Lyssna förresten på Glee - Like a prayer. Gash, om man ändå kunde..eller hur Johanna? TA TON! Men vill inte spoil the fun för er innan själva Madonna avsnittet visats så instead, I give you Mercedes!



Nu skall jag somna till en film. Upp med tuppen till stan, boxas! Sedan hem igen tror jag.. eller förbi Allum, dom sökte personal på Eat. Och jag äter ju ganska bra, visst?

Såg en preview för nya säsongen av JONAS. Och en ny lååååt L.A någonting hette den. Lovedit. Allt med L.A i sig är ju bra eller hur? Åh road trip, coast to coast. Mina kära vänner, alla som svurit på detta..don't forget it!! Det är verkligen ett måste. Nu eller om 40år, det skall bli av (helst nu). Huuur härliga är inte dessa bilder? Ah, felfri himmel.

HUR MÅR NI FÖRRESTEN? Trött på att tjata om mig själv hela tiden..hihi. What's up with YOU liksom? Enlighten me please. Det är helg gott folk, helg!

Jackie

No comments: