Saturday, April 10, 2010


"You are made to be my man"



Hard Rock Café. Need I say more? Jag och mamma begav oss som sagt till stan. Blev ingen liten fika där inte neeej. Vi gick straight till Hard Rock på Avenyn (major N.Y flashbacks), bestämde oss och ändrade oss och bestämde oss och ändrade oss igen och bestämde oss tillsluuut för vad vi ville äta :D Plus lite vin till det tack! Och MUSIKEN. Jag skrev ner var och varannan låt som jag nu letar upp och ska somna till. Hur nice som helst, där hade jag kunnat sitta varje kväll varje dag. Bon Jovi till fruksot lunch middag OCH efterrätt någon? Yesplease, sweet.

Efter det besökte vi Kimberly på jobbet! Där skall jag bidra med gäster i sommar sa jag, mmhm! Mysigt litet ställe. Hets hets dock, fattar inte hur man pallar! T.om chefen gick ju på paos mitt i allt! Go sis go!

Imorgon skall det bakas bullar på förmiddagen och delas ut reklam! Annars hoppas jag på sol, och lika skön sömn inatt som natten till idag!! Det var värt. Och ännu mera dance party all over the house woopwoop! Såg att Friday Night Lights börjar nu på tvn, troddeee det var serien men nehe..filmen.


Jackie

No comments: