Saturday, April 3, 2010


"Her's is a tonic and mine is a gin"


Fuuullt med sol idag! Det finns ju inget bättre. Mitt huvud går direkt till summer mode haha. Pappa och Alicia vandrade förbi och vi trallade ut i solen en stund och avslutade med kaffe på altanen.
Nu är det dance party i huset som gäller. All by myself, mest till the Fratellis - Flathead. Grymmt grymmt, många fina minnen till det galna bandet. Ikväll blire lek! Vart hur när vet jag inte riktigt, men vi brukar ju klara av sådant ganska bra visst! Jag har förätit mig på choklad years to come nu. Usch va illa jag mår.. keep it away säger jag bara. Har tränat lite hemma nu men tror jag kastar upp snart uhh.

Igår var det extra hype på Höjden. Eller i Johannas bil kanske man ska säga haha..till the baseballs! Finns lite fint på film. Får göra ett inlägg med mobil grejer snart känner jag, för det dokumenteras för fullt skall ni veta! Vi sjöng för fulla halsar både dit och hem :D

Evandro Soldati v
Jackie

No comments: