Saturday, April 24, 2010

"It's like a dream, no end and no beginning"

Solen, min kärs vän, är här idag! Och det uppskattas alltid. Shed some light över storstaden nästa vecka med please, ok? :) Jag ska be om det med, har lovat! Glee fest i vardagsrummet exakt nu! Alla Madonna låtarna och hela spelningslistan i full fart, mitt i min reklamutdelning! Walking on Shunshine/Halo spelas nuu, ganska perfekt visst?

Ikväll blire Chez har jag hört! Myyysigt värre med the ladies. Sen vet man aldrig vart kvällen slutar när man samlar oss på ett och samma ställe hoho. SJUKT HUR GLAD MAN BLIR AV SOL. Har sms chattat med Jaz ett tag nu och vi är hype hype för sommaren båda två. Oh, nu bytte den till Don't Stop Believing, hello goosebumps på den låten!! Direkt tillbaka till sångfest i Johanna Bergströms bil! Massa sånt forever v. Ribban sattes högt för Glee när dom sjöng den i första avsnittet, for sure, and I loveit!!

En annan knäppis jag inte kan släppa (precis som Cole Mohr i förra inlägget) är Ash Stymest, smalast av dem alla typ :P Men aah han e cool. Rufsa händerna genom hans great hair!!

Jackie

No comments: