Sunday, April 11, 2010



"Hello Sunshine. Come into my life"


Eh, jag sov verkligen inte lika skönt inatt. Drömde massa konstiga grejer? Jag minns inte heller att jag satte igång musiken efter jag kollat klart filmen, men jovisst var det någon konstig låt på när jag vaknade! Men, det festliga var att jag hittade lite nya låtar som jag gillade..och hade missat! Det är Scarlett Johansen som sjunger ihop med Pete Yorn! Hur mysig solig musik som helst, favoriten "I don't know what to do".

Parkerade mig själv på altanen precis! Datorn är intee så snäll mot ögonen, det är ju som att kolla på en bit folie typ, men hey, SOLIGT! Mamma bakar och Kimb ska iväg till pappa snart. För min del blir det mer gruvarbete och 80tals rock :D Älskar alla musik videos, on staage and in the studio, äkta äkta. Vi har även skådat första fjärilen för året idaag!



Karlie Kloss är en All-American Girl
, i nya numret av Vogue (UK tror jag?) Love it.

Jackie

No comments: