Sunday, April 11, 2010

"Your love is like bad medicine.
Bad medicin is what I need."

OK. Här kommer sista videon för er från detta årtiondet, på ett tag! Jaaag däremot har nu alla låtar på mobilen och är redo att sjunga ut på både buss och gym, so once again Watch my moves!



Bra helg, visst? Varannan sol, inget som stoppat oss, och mycket family time! Tänk om man hade sol och värme året runt?! Då hade man ju inte kunnat må dåligt..något att satsa på kanske?

Min musik bannlyses i huset, jag har tydligen för högt. Både i högtalare och hörlurar!? I like loud music peeepls! Det är inte så överdrivet heller måste jag säga. Kimb diskuterar nästa besök till Hard Rock, jag tycker vi säger myckeet snart.

Nu ska jag fixa mackor och slänga mig i soffan? Eller bara lyssna på meer music, om och om! :D Här är lite snyggt från Jak and Jil bloggen. Streetstyle as it should be, for sure!

Jackie

No comments: