Friday, April 9, 2010


'In the current issue of Rolling Stone, Elvis Costello superfan Nick Jonas sits down with his idol to talk about writing habits and handling fame. “As far as fans go: The only difficult thing is when they go in our house,” says Jonas.'

Aah, letar upp hela den intervjun nu ja! Den är från Rolling Stone någon gång under 2008. Go Nick go! Måste säga att jag håller med... STAY OUT OF MY HOUSE YOU CRAZY FANS. hihi.
'..but after they were done talking and Costello had left the room, Nick exhaled, nodded his head a couple of times and said simply, "That was awesome."'

Kommer ha lagom väldig ont i hela kroppen imorgon känner jag. Först boxnings armar och ben denna gången. Sedan har jag lekt gruvarbetare i vår egna trädgård och skottat sand! Hmm.. Det har i alla fall varit huur braa vääder som heelst hela dageen, mahah. Good work earth!

Alexander Skarsgård är på g i USA gott folk! Mer och mer.. han pryder Details magazine framsidan denna månaden, såg jag precis. Bryr mig inte så mycket men det är ju festligt faktiskt! Plus att jag blir mer och mer into True Blood varje vecka.

HUR mysigt är inte Rolling Stones cover med Glee?! Åååh, tänker på Coca cola flaskor, elvis bilarna och hubbabubba! Längtaar efter nya säsongen!!

Jackie

No comments: