Wednesday, April 14, 2010


"..hope that was all you wanted,
'cause now it's all you got"


Hade nog glömt hur bra Glee var! Om man nu kan göra det. Men alltså åh, jag älskar det programmet. Måste ju vara världens bästa jobb, ett avsnitt med dom och man kan dö lycklig typ. Tycker dom sjunger mycket bättre denna säsongen, och precis som jag läste så är det stor skillnad på allihopa redan i första avsnittet på säsongen ja! Spännande. Det var dock inget Madonna eller Lady Gaga i detta avsnittet hehe, så det hade jag fel om! Läste nog att Madonna är med den 20e? Vill alltid plinga lite piano när jag kollat Glee, haha, skumt.



Imorgon skall jag på anställnings intervju, det har jag nog inte skrivit? Hade helst hållt det för mig själv tills jag haft den meen. Det känns bra det känns nervöst det känns okej det känns perfekt. Ahh, ni vet ju hur det går fram tills man sitter där och blir utfrågad:D Jobbet är ju 100% jag så det kan ju bara gå som jag vill, eller hur?

Idag har jag även varit på Triumf Glass med Johanna och Karro, gottgott i solen! Fick mini bonnebränna efter 5min. Jag har kollat ikapp Gossip Girl och 90210. Skrattar och älskar Naomi "Dixon...you can do betteeer!!" "Naomi, I can hear you?" och blir ARG PÅ JENNY HUMPHREY, vad sysslar hon med?? Sen när blev hon den onda egoisten i programmet... Hörde en låt som jag inte visste vilken det var men sen när jag kollade musiken till avsnittet såg jag att det var ingen mindre än Ms.Blair Waldorf! Aka Leighton Meester, och min nya favolåt!


Nu ska jag plugga in mig själv lite till sen sova, tackohej. Sunlight, hope to see you in the morning!

Jackie

No comments: